Krąg wiosenno-letni, nowy termin. Zaczynamy 11 maja 2017 r.

Zapraszam na wiosenno-letni Krąg Kobiet w Ciąży.

Rozpoczynamy 11 maja 2017 r.


relacje Kobiet z kręgu:

Patrycja :

Na informację o kręgu trafiłam przypadkiem, kiedy będąc w 5-tym miesiącu ciąży przeglądałam w Internecie różne ciążowe tematy. W moim otoczeniu nie było małych dzieci, a najbliższe mi kobiety albo dzieci jeszcze nie miały, albo dzieci te były w moim wieku lub starsze. Kolejne tygodnie ciąży mijały, a mnie przybywało pytań i wątpliwości, moja potrzeba rozmowy i wymiany myśli pozostawała niezaspokojona, a poziom irytacji związany z "dobrymi" radami "życzliwych" osób wzrastał. Zgłosiłam się więc do jesienno-zimowej edycji kręgu i już po pierwszym spotkaniu wiedziałam, że to trafiona decyzja. Pomimo tego, że krąg to początkowo zupełnie obce kobiety, dzięki prowadzącej Karolinie, szybko zaczęłyśmy otwierać się na siebie i rozmawiać na wszelkie ciążowe tematy bez skrępowania i zbędnego koloryzowania. Jeśli ktoś chodzi na szkołę rodzenia i zastanawia się, czy jest sens poświęcać czas na kolejne zajęcia, podpowiadam: warto, bo to dobra inwestycja 😊Spotkania z Karoliną niewiele mają wspólnego z tradycyjną szkołą rodzenia. Podczas zajęć w szkole rodzenia dowiedziałam się np. jak kąpać i przewijać dziecko, co również uważam za bardzo pomocne dla przyszłej niedoświadczonej mamy. Jednak tematy poruszane przez Karolinę, to coś więcej, niż "instrukcja obsługi noworodka". Mnie pomogły uwierzyć w moją kobiecą siłę i dodały pewności, że dam radę. A możliwość przebywania i rozmowy z osobami w podobnej sytuacji jest bardzo cenna. Poza tym przyjemnie było patrzeć, jak dziewczynom rosną brzuszki i słuchać relacji z przygotowań do bycia mamą 

Agnieszka:

- uwierzyłam w swoją moc jako kobiety i matki
- zmieniłam podejście do porodu naturalnego

- poznałam inne młode przyszłe matki
- wyjawiłam swoje wątpliwości związane z ciążą i porodem - znalazłam odpowiedzi na liczne pytania
- podzieliłam się swoim doświadczeniem 
- otrzymałam wsparcie i mądrość życiową od innych kobiet
- miło spędziłam czas 


Terminy spotkań:

11, 18, 25 maja 2017 r.
1, 6, 22, 29 czerwca 2017 r.
14 lipca 2017 r.

Spotkania odbywają się w godzinach od 17.00 do 20.00
Jedno spotkanie planuję w plenerze, po uzgodnieniu terminu z grupą.

Lokalizacja:

Meritum – Centrum Szkoleń i Rozwoju Osobistego
ul. Panewnicka 36/2, Katowice

Więcej informacji na stronie  MERITUM


lub bezpośrednio pod numerem telefonu 502651224 lub mailem k.anweiler@wp.pl

Koszt udziału w cyklu 8 spotkań w zamkniętej grupie wynosi 300 zł.

Jeśli pieniądze są  jedynym powodem dla którego trudno Ci się zdecydować, zadzwoń, znajdziemy jakieś rozwiązanie :)

Komentarze

  1. Krótki komentarz jeszcze ode mnie:) Nie przypominam sobie żadnych innych spotkań, które by tak mocno na mnie wpłynęły. Jeszcze zanim zaszłam w ciążę wiedziałam, że będę uczestniczyć w kręgu Karoliny - Aneto, dziękuję Ci bardzo, bo to Ty opowiedziałaś mi o tym fenomenie; widziałam, jak bardzo Ci pomógł i jaką radość czerpałaś z ciąży oraz porodu. Miałam to szczęście, że mogłam uczestniczyć najpierw w jednym, a później również w drugim kręgu - dwa wspaniałe, zupełnie inne światy. Dzięki nim te niezwykłe miesiące przeżywam całą sobą - zarówno te wspaniałe momenty, jak i przykrości czy lęki, pochłaniam każdą chwilę, a jednocześnie nie mogę się doczekać porodu i spotkania z synkiem. Takiej jedności z kobietami, które w tym samym momencie przeżywają te same, a jednocześnie całkiem inne emocje - tego nie da się opisać słowami. Karolino Anweiler, masz niesamowitą MOC, jesteś jedyna w swoim rodzaju, a ja jestem cały czas pod wrażeniem cudów, jakich dokonujesz! Tobie ogromnie dziękuję i czekam na wspólną podróż przez poród, a wszystkim kobietom, które są teraz w ciąży i które kiedyś będą, powtarzam - przyjdźcie na krąg! <3

    Sonia Morawiecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednej z grup przeczytałam odnośnie kregu zdanie "to najlepiej spedzony czas w mojej ciąży" - i wiedziałam, ze to miejsce dla mnie. Potrzebowalam tych spotkań, potrzebowałam kobiet. To byl piękny i wartosciowy czas rozmów i przestrzeni na wszystkie mozliwe emocje. Mimo, iz sie na to do konca nie nastawialam, wykonalam kawal pracy nad sobą, nad emocjami dotyczacymi porodu sn po cc, nad emocjami po stracie. Dalam sobie dobry czas na bycie w ciąży, na akceptacje siebie, na cieszenie sie sobą. Jestem szczesliwsza. Jestem ��
    I gdy przyjdzie moj czas, znowu będę.

    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty